Bröllopspaket

brollopsfotograf eksjö

Bröllopsfotografi

Jag fotograferar bröllop i hela Sverige men har mitt säte i Småland. Det finns inget som heter ett för stort eller ett för litet bröllop. Mina paket är utformade så att de ska passa olika typer av behov och önskemål. Titta gärna i min bröllopsportfolio på min hemsida. Där finns en uppsjö av bröllopsbilder. Jag erbjuder även olika typer av fotoböcker och magasin. http://www.sandrahila.com

Eftersom varje bröllop är unikt och alla har olika smak och önskemål så skräddarsys varje bröllopspaket. Priserna här nedan är en fingervisning. När ni kontaktar mig pratar vi igenom vad ni hade tänkt er och vad jag kan erbjuda er. Jag träffar er gärna för en kostnadsfri konsultation där vi bollar idéer och lär känna varandra.

Priserna är exklusive resa, kost och logi (vilket kan tillkomma beroende på var ni gifter er och om jag behöver övernatta).

 

Silver: 5.000 kr

  • 3 timmar fotografering
  • Alla bilder från dagen + redigerade bilder (högupplöst)
  • USB + box

 

Guld:  10.000 kr

  • 6 timmar fotografering
  • Alla bilder från dagen + redigerade bilder (högupplöst)
  • USB + box
  • Prints (2st A5 + 1st A4)

 

Platina: 15.000 kr

  • 12 timmar fotografering
  • Alla bilder från dagen + redigerade bilder (högupplöst)
  • USB + box
  • Prints (2st A5 + 1st A4 + 1st A3)

 

Vanliga frågor

Hur många bilder får man?

Svar: Många. Hur många bilder det blir beror helt på hur länge man bokar mig för fotografering. Men för att räkna lågt så låt oss säga 100 bilder i timmen. Det blir dock oftast betydligt fler.

Hur lång tid tar det innan man får sina bilder?

Svar: Det beror på hur många bilder jag har att arbeta med. Ju fler bilder, desto längre tid tar det med efterarbete och redigering. Man bör räkna med att det tar minst två veckor och max sex veckor innan man får sina bilder.

Får jag publicera de bilder som du har tagit på vårt bröllop på Facebook och Instagram?

Svar: Ja. Alla bilder som jag har levererat till er får ni använda som ni vill. Det gäller både de redigerade och de oredigerade bilderna.

Kommentera

