Bridal Boudoir

bridal boudoir

Bridal Boudoir

Vad ger man en man som redan har allt? En man som redan har förmånen att få vara med sin favoritkvinna på jorden. Man ger honom bilder på denna kvinna, såklart!

Bridal boudoir är en sensuell fotosession. Temat i bilderna är klassisk skönhet, tidlös elegans och mjuk sensualism. Det är inte bara en spännande gåva till brudgummen, det är även en väldigt rolig sak att göra för sin egna skull. Temat kallas för bridal boudoir men det behöver inte nödvändigtvis vara bröllopstema. Bilderna är lika uppskattade som födelsedagsgåva eller till alla hjärtans dag.

Fotograferingen sker på förmiddagen på en plats som vi kommer överens om. Det kan exempelvis vara hemma hos dig, i min studio, på ett fint hotell eller någon annan plats med passande miljö. Vi tar god tid på oss så att du kan prova olika klädbyten och poser. Efter fotograferingen redigeras bilderna och sätts ihop i en fotobok med tillhörande box.

I boudoirpaketet ingår:

  • Fotografering under en förmiddag
  • USB med redigerade bilder
  • Fotobok, 22×16 cm, med tillhörande box

Pris från 5.000:-

 

Vanliga frågor:

Jag är väldigt blyg men vill ändå ha fina bilder till min pojkvän. Tror du att det blir bra ändå?

Svar: Märkligt nog är det de mest blyga kvinnorna som plötsligt går loss och blir som proffs när de har fått vänja sig vid situationen. Det är bara du och jag där och vi har ingen att imponera på. De flesta är nervösa i början men det släpper väldigt snabbt och blir lättsamt och skrattigt. Efter att sessionen är slut får jag ofta höra ”Jag trodde aldrig att jag skulle göra det där!” och alla har tyckt att det är väldigt roligt och skulle våga göra det igen.

Visar du någonsin bilderna offentligt på din hemsida eller liknande?

Svar: Nej. De boudoirbilder som finns att se i min portfolio är från kvinnor som på eget initiativ har föreslagit att jag ska använda dem. Själv ställer jag inte ens frågan. Ingen ser bilderna förutom du, jag och dem som du själv väljer att visa dem för. När du har fått din bildleverans raderas alla bilder från min dator.

 

 

 

Kommentera

